• وبلاگ : خدمات كامپيوتري و طراحي فواد
  • يادداشت : ليست خدمات تعميراتي كامپيوتر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    HTML clipboard

    اگر صاحب سايت يا وبلاگ هستيد فرصت مناسبي براي تبليغ در اختيار داريد. مي توانيد با درج لينک و بنر اختصاصي و کد هاي اختصاصي و لينکهاي بازاريابي خود در سايت يا وبلاگتان با عناوين مناسب، اقدام به بازاريابي و فروش محصولات و در نتيجه کسب درآمد نماييد.
    1.هر گاه يک مشتري با کليک بر لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي شما وارد سايت مسبي شود و يک محصول خريد نمايد درصدي از قيمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده مي شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ريال قيمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراين 47500 ريال به حساب شما افزوده مي شود.
    2.هر گاه يک مشتري با کليک بر لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي يکي از زيرمجموعه هاي شما وارد سايت مسبي شود و يک محصول خريد نمايد ده درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده مي شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ريال قيمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراين 4750 ريال به حساب شما افزوده مي شود. يعني اگر زيرمجموعه هاي کوشايي پيدا کنيد بابت فعاليت آنها نيز درآمد کسب مي کنيد.
    3.چنانچه شخصي توسط لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي شما به سايت مسبي وارد شده و به بخش تبليغات مراجعه کند و يک بنر ثبت کند هر مبلغي به ما بپردازد 50 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده مي شود.
    4.چنانچه شخصي توسط لينک اختصاصي يا لينکهاي بازاريابي شما به سايت مسبي وارد شده و بخش ثبت سايت مراجعه کند و لينکي را با روش پرداخت نقدي ثبت نمايد هر مبلغي به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده مي شود.

    لينک عضويت: http://www.masbi.com?rgm=mehham